منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

آگهي تبليغات اينترنتي

جی پی اس ردیاب ماشین

ال ای دی هدلایت زنون led

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی با تبلیغات اینترنتی و آدرس buy11.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

بازاریابی با تبلیغات اینترنتی


لوگوی دوستان



قاتل دوست داشتنی

یک شنبه 19 دی 1395

نكات پزشكي و علمي, وبلاگ 

دنياي دانلود  و آپلود

 

۱۰ تصویر علمی برگزیده سال ۲۰۱۶

۲- قاتل دوست داشتنی این حیوان که «شکاف دندان» نام دارد نزدیک‌ترین خویشاوند پستانداری به نام «حشره خوار هندی» معروف… مشاهده توضیحات کامل »



نوشته شده توسط علي در ساعت 6:37



سری جدید زیورالات

یک شنبه 19 دی 1395

درج آگهي، درج تبليغات، اگر به دنبال خاص ترین و شیک ترین زیورآلات برای خوشحال کردن عزیرانتان هستید، به سایت دکوریکور سری بزنید. فروش ايستگاه آگهي و تبليغات، ايستگاه آگهي،



نوشته شده توسط علي در ساعت 6:35



گوشواره های مدرن

یک شنبه 19 دی 1395

گوشواره در مجالس امروزی جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده است. فروشگاه انلاین دکوریکور مجموعه ای از خاص ترین درج آگهي، درج تبليغات، ايستگاه آگهي و تبليغات، ايستگاه آگهي



نوشته شده توسط علي در ساعت 6:32



درج آگهی

پنج شنبه 12 فروردين 1395

 اگر  آگهی رایگان، تبلیغات رايگان به درج اگهی، درج تبلیغات پرداختید (حتما قوانین سایت را مطالعه كنید سپس به درج آگهی بپردازید) و آگهی شما حذف شد، بدون اینكه ایمیلی دریافت كرده باشید، دیگر تلاش نكنید تا حتما در آن سایت آگهی داشته باشید.



نوشته شده توسط علي در ساعت 23:15



استخدام مدیر فروش و طراح ارشیتکت

دو شنبه 16 آذر 1394

استخدام مدیر فروش و طراح ارشیتکت

شرکت سنگ اذین در نظر دارد در تمامی استان های ایران مدیر فروش فعال و ارشیتکت استخدام نماید



نوشته شده توسط علي در ساعت 14:17



تبلیغات اینترنتی

شنبه 21 شهريور 1394

آغاز بازاریابی اینترنتی و آغاز تبلیغات اینترنتی چگونه است ؟

اگر میخواهید از مزایای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بهره مند شوید

تبلیغات اینترنتی

 سرویس های تبلیغات اینترنتی رایگان روز به روز رو به افزایش است و شما محدوده انتخاب بیشتری دارید.
با ثبت نام در این نوع سایت ها می توانید اقدام به درج اگهی کنید. معمولاً آگهی ای که درج می کنید در یک صفحه به صورت عادی برای بازدید کنندگان آن سایت ها به نمایش در می آید. بازدیدکنندگان این نوع سایت ها می توانند از هر کجا وارد شوند. موتور جستجو مهمترین نقطه برای ورود بازدیدکننده به یک سایت است. این نوع سایت های تبلیغاتی هم از این امر مستثنی نیستند. از مهمترین افرادی که می توان آنها را جزء مشتریان بالقوه شما به حساب آورد، کسانی هستند که در موتور جستجو اقدام به یافتن کالای مورد نظرشان می کنند. هیچ وقت این افراد را دست کم نگیرید و از پتانسیل هایی که می تواند از این موتورها برای شما خریدار جذب کنند استفاده کنید. یکی از این پتانسیل ها همین سایت های تبلیغات رایگان است. بسته به این که نوع بهینه سازی صفحات سایت تبلیغ کننده به چه صورت باشد، ممکن است شما برای یک یا چند کلمه کلیدی در صفحه های آغازین نتایج جستجو قرار بگیرید. پس دقت کردن در مورد این موضوع که سایت تبلیغات رایگان چقدر به مساله بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو اهمیت می دهد، می تواند در امر تبلیغات رایگان شما خیلی تاثیر گذار باشد. این یکی از عواملی است که هنگام انتخاب این گونه سرویس ها باید در نظر بگیرید. عوامل دیگری هم هستند که شامل؛ محبوبیت و معروفیت سایت، رتبه آن در موتور های جستجو مخصوصاً گوگل (Page Rank)، سئو بودن صفحات سایت، نرخ تبدیل و عوامل مهم دیگر می باشند.
حال شاید از خودتان بپرسید چه کسی می تواند از این سرویس های بازاریابی رایگان استفاده کند! این یک سوال ساده ولی در عین حال مهم است. اگر بدانید چه چیزی را باید تبلیغ کنید، نصف راه را رفته اید. خیلی از افراد فکر می کنند حتماً باید خودشان یک محصول داشته باشند تا بتوانند در این گونه سایت ها تبلیغ کنند. جواب منفی است. اگر در حال حاظر درحال تبلیغ برای محصولات و خدمات دیگران هستید، می توانید در این گونه سایت ها برای گرفتن پورسانت بیشتر و درآمد بیشتر تبلیغ کنید.
اگر در سیسستم های همکاری در فروش مانند ایران مارکت سنتر، عضو هستید و در حال تبلیغ و جلب مشتری برای برخی خدمات و کالاها هستید، سایت های تبلیغات رایگان منبع خوبی برای معرفی این گونه محصولات و یا حتی کل سایت و وبلاگ تبلیغاتی شماست.



نوشته شده توسط علي در ساعت 14:11



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره



به وبلاگ من خوش آمدید


مطالب پیشین

قاتل دوست داشتنی
سری جدید زیورالات
گوشواره های مدرن
درج آگهی
استخدام مدیر فروش و طراح ارشیتکت
تبلیغات اینترنتی




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by buy11